Tuesday, March 3, 2009

BONAMA (BODEK NAK MAMPUS)

5 comments:

KakiAyam March 4, 2009 at 4:50 AM  

hang dalam dok demam kura..dan lagi cari poster ala ala panas gitu..

blog blog jugak..nie esok mai sekolah..mc dah habis..esok tok malau dan Maziiita pulak tak mai..jangan nak sambung cuti...amaran daripada Deputy...

Tok Malau ... March 4, 2009 at 6:09 AM  

BONAMAKA... BODEK NAK MAMPUS MASUK NERAKA... boleh ke kata lagu tu ...

syawiradani March 5, 2009 at 8:37 AM  

ape-ape je la tok malau oii..

Tirai Hidup March 6, 2009 at 9:55 PM  

psssstt oi lanunn aku nak kawna dgn hang boleh ka??hang pi tengok aku dah curi poster ni ..boh di blog aku!

kalau hang x bagi esok lusa aku mai boh balik hehehhe..

hang pi komen kaihhh...

Tirai Hidup March 6, 2009 at 9:56 PM  

aku juga boh credit kat hang nanti hang akan pemes n mebeles huuaarrrrggh!
sorry laa anatahir kata aku chat mcm jantan! tapi ni memang feminin sesangat..tauu aauuww!

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP